9 תשובות
ממש לא
לא. ממש לא. זה טבעי
שואל השאלה:
גם אם בן מחכה בתור אתכם?
אנונימי
לא.
לא
אבל בכללי
אני לא קונה אף אחד מהדברים האלה לרוב
אז כאילו נאא
לא למה להתבייש בזה?