8 תשובות
למה לך לחשוב שאת מיותרת ??
את לא
זו רק הרגשה של חוסר ביטחון עצמי וחוסר שייכות וחוסר של משהו נפשי, את לא מיותרת אולי את צריכה למצוא משהו שיעלה את ביטחון שלך , את כן יכולה להשפיע על מישהו .
שואל השאלה:
אדק אוף, זה ממש מתסכל
אדק אוף, זה ממש מתסכל
את יכולה לנסות לבנות ביטחון עצמי וערך עצמי וגם להיות שייכת ועוד, לאט לאט, אני גם לפעמים מרגישה לא שייכת וקצת עם חוסר ביטחון, חלק פה גם
את לא מיותרת
את לא מיותרת
שואל השאלה:
אדק זה פשוט תחושה, ואני באמת מעוניינת לדעת אם זה אפשרי שאני מיותרת
אני לא חושבת שאני משפיעה על אף אחד, ואם לא הייתי קיימת אף אחד לא היה צריך אותי, הם היו מוצאים לי תחליף, זה אומר שאני מיותרת?
אדק זה פשוט תחושה, ואני באמת מעוניינת לדעת אם זה אפשרי שאני מיותרת
אני לא חושבת שאני משפיעה על אף אחד, ואם לא הייתי קיימת אף אחד לא היה צריך אותי, הם היו מוצאים לי תחליף, זה אומר שאני מיותרת?
באותו הנושא: