15 תשובות
כן תלוי באיזה גיל הוא
כן
איזה גיל?
שואל השאלה:
נגיד גיל 24
נגיד גיל 24
אנונימי
כן
כן, לא הייתי פוסלת על זה
אבל כן הייתי מעדיפה שהוא יעשה רישיון כי ככה זה יהיה הרבה יותר קל
אבל כן הייתי מעדיפה שהוא יעשה רישיון כי ככה זה יהיה הרבה יותר קל
כן
אם 30 אז לא ,
הייתי מנסה להבין למה הוא לא עשה אבל לא הייתי ישר שוללת
הייתי מנסה להבין למה הוא לא עשה אבל לא הייתי ישר שוללת
שואל השאלה:
מפתיע התשובות אתם באמת רציניות?
מפתיע התשובות אתם באמת רציניות?
אנונימי
^כןכן באמת רציניות.
אני בחיים לא אבין למה גבר חושב שזה כזה חשוב שיהיה לו רשיון, זה לא כזה קריטי.
אני בחיים לא אבין למה גבר חושב שזה כזה חשוב שיהיה לו רשיון, זה לא כזה קריטי.
לא פוסלת
שואל השאלה:
^כי עד היום חשבתי משהו אחר ממה שאמרו לי
האמת אחותי התחתנה עם מישהו ללא רישיון כנראה שחשוב יותר אהבה מאשר רישיון לא ?
^כי עד היום חשבתי משהו אחר ממה שאמרו לי
האמת אחותי התחתנה עם מישהו ללא רישיון כנראה שחשוב יותר אהבה מאשר רישיון לא ?
אנונימי
כן אז אני אומרת לך שרשיון זה אפילו לא שיקול, יש דברים הרבה יותר חשובים.
רשיון זה ככ ככ שולי.
רשיון זה ככ ככ שולי.
שואל השאלה:
^כי אני אמת כול כך לחוץ מרישיון תודה לך
^כי אני אמת כול כך לחוץ מרישיון תודה לך
אנונימי
באותו הנושא: