התחברות
הרשמה
מה דעתכם על הסצנה הזאת? -
קישור מצורף
אני חושב שזאת הסצנה הכי טובה בשובר שורות כי רואים את הייזנברג בשיאו
11 באפריל 2022, 03:51
Walter black
Walter white
Breaking bad
שובר שורות
2 תשובות
אוסקר
T
ThisIsMelody
אני לא יודעת איך להגיב לזה
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
בבקשה עזרה, אני לא מצליחה לשכוח את הסצנה הזאת
רק לי הסצנה הזאת מכפולה מזכירה סצנה מהחממה?
מה דעתכם על הסצנה הזאת מוונדר וומן ?
רק אותי הסצנה הזאת זיעזעה? (הנער בפיג'מת הפסים)
מה אתם חושבים על הסצנה הזאת?
רק לי הסצנה הזאת גרמה לבכות?
מישהו יודע מאיזה עונה ופרק הסצנה הזאת (ביומני הערפד)
באיזה עונה ופרק הסצנה הזאת?
הסצנה הזאת באמת קרתה בגוסיפ גירל או שזה משהו שמישהוא המציא?
מישהו שראה יומני הערפד זוכר באיזה עונה הסצנה הזאת?
ראיתי את הספיידר מן החדש ובחיים לא הייתה את הסצנה הזאת!