5 תשובות
תיקיה ב vod
כן, וגם בהוט.
מקווה שזה יהיה שווה
לא יודע אבל מקווה שכן בכל מקרה נעצתי:)
^ לפני 20 שנה זה היה ערוץ גרוע ומדובב, הפעם זה לא, וזו יוזמה של ארגון האנימה בישראל
כשהם כבר נואשים מכך שכל הלקוחות עוזבים חח
היה ערוץ כזה בשנות ה2000 שמשום מה הורידו. אחרי 20 שנה נזכרו להחזיר?