9 תשובות
תודה על הטיפפ
זה ממש לא קל
שואל השאלה:
באימא שלי חשבתי שזה קשה אבל כל איזה 20 צעדים או 30 זה קלוריה וזה איזה פחות מחצי דקה 30 צעדים
אנונימי
שואל השאלה:
corona v
כשחושבים על זה...
אנונימי
בולשיט
שואל השאלה:
lali li
בתור בחור שחווה את זה תאמיני שלא חחח, הכול עניין של מוטביציה סך הכול. אם אין לך אותה - כל זה שווה לאת יודעת למה.
אנונימי
אחי זה קלי קלות אתה
רק צריך תידע ואתה מסודר
בתור בין אדם שירד 10 קילו
בלי לעשות אימון אירובי אחד