9 תשובות
תודה על הטיפפ
זה ממש לא קל
ןואי תודה
שואל השאלה:
באימא שלי חשבתי שזה קשה אבל כל איזה 20 צעדים או 30 זה קלוריה וזה איזה פחות מחצי דקה 30 צעדים
באימא שלי חשבתי שזה קשה אבל כל איזה 20 צעדים או 30 זה קלוריה וזה איזה פחות מחצי דקה 30 צעדים
אנונימי
שואל השאלה:
corona v
כשחושבים על זה...
corona v
כשחושבים על זה...
אנונימי
בולשיט
שואל השאלה:
lali li
בתור בחור שחווה את זה תאמיני שלא חחח, הכול עניין של מוטביציה סך הכול. אם אין לך אותה - כל זה שווה לאת יודעת למה.
lali li
בתור בחור שחווה את זה תאמיני שלא חחח, הכול עניין של מוטביציה סך הכול. אם אין לך אותה - כל זה שווה לאת יודעת למה.
אנונימי
אחי זה קלי קלות אתה
רק צריך תידע ואתה מסודר
בתור בין אדם שירד 10 קילו
בלי לעשות אימון אירובי אחד
רק צריך תידע ואתה מסודר
בתור בין אדם שירד 10 קילו
בלי לעשות אימון אירובי אחד