2 תשובות
טסט פנימי אמור להיות יותר יקר משיעור רגיל, אמנם לא ביקשו מימני להכנס לשום אתר
אלא בסוף שיעור המורה אמר שהוא מתכנן לעשות לי טסט פנימי ואשלם לו משהו כמו 300 שקל.
המחיר שהוא ביקש מימך נראה לי לגיטימי קצת יקר אבל לפי מה שהבנתי המחירים בלימוד נהיגה עלו... אבל אם באמת אתה רואה שיש כאן משהו שלא נראה לך, תתייעץ עם המורה ותשאל
זה הכסף שלך ואתה צריך להיות בטוח לאיפה הוא הולך
אלא בסוף שיעור המורה אמר שהוא מתכנן לעשות לי טסט פנימי ואשלם לו משהו כמו 300 שקל.
המחיר שהוא ביקש מימך נראה לי לגיטימי קצת יקר אבל לפי מה שהבנתי המחירים בלימוד נהיגה עלו... אבל אם באמת אתה רואה שיש כאן משהו שלא נראה לך, תתייעץ עם המורה ותשאל
זה הכסף שלך ואתה צריך להיות בטוח לאיפה הוא הולך
כן צריך לשלם אבל 400 זה גניבה צריך 100-200
אנונימית
באותו הנושא: