9 תשובות
כן פשוט נזהרת יותר
כן אני יוצאת רגיל מהבית
אני לא יוצאת מהבית בכל מקרה
אבל אני מניחה שאם הייתי יוצאת לא היה לי אכפת מהמצב
אבל אני מניחה שאם הייתי יוצאת לא היה לי אכפת מהמצב
יאפ, אבל תכננתי ללכת עם חברים לסנטר ובסוף זה התבטל בגלל הפיגוע
אבל חוץ מזה פחות או יותר רגיל כן
אבל חוץ מזה פחות או יותר רגיל כן
^^היי גם אני תכננתי ללכת לתל אביב לכנס אבל היי נחשו מה :)
חוץ מזה בעיר שלי כרגיל
חוץ מזה בעיר שלי כרגיל
באותו הנושא: