6 תשובות
כי בסדרות בסוף תמיד הכל מסתדר ובחיים זה לא ככה
גם אצלי ולא האמינו לי פה שאני מזדהה קצת עם אופוריה בכמה חלקים
כי בסדרה סיטואציות מבוימות
שואל השאלה:
^^^נראלך? יש כל כך הרבה סדרות שראיתי עם סוף חרא
^^^נראלך? יש כל כך הרבה סדרות שראיתי עם סוף חרא
אנונימית
כי בסדרות תמיד הכל מוקצן
אני מסכימה איתך אני גם ככה מרגישה
אני מזדהה עם המון סדרות
אבל מידי פעם זה גם תלוי איזה מהם
יש סדרות שהן ממש כמו בחיים האמיתיים
אני מזדהה עם המון סדרות
אבל מידי פעם זה גם תלוי איזה מהם
יש סדרות שהן ממש כמו בחיים האמיתיים