15 תשובות
הייתי שם אבל אני אובססיבית עם המדינה הזאת באלי לחזור לשם
לא חולם אבל רוצה
אנונימי
הייתי שם
לא שווה לחלום חח
אני עכשיו באנגליה.

נחמד פה.
חדמש אני
הייתי ואני מתה לחזור
לא חולם פשוט בא לי להיות שם, זה סך הכל מדינה אחרת מי ישמע חלום
כל כך אניי
ליטרלי הייתי בלונדון לפני שנתיים, שנה שעברה הציעו לאמא שלי עבודה או בלונדון או בקליפורניה. מפה לשם עוד פחות מחודש אני עוברת ללונדון הידד :(
^אמאלה בהצלחה!
^^ אמאלה איזה כיף לךך בית ספר חדש והכלל
אפשר לשאול במה היא עובדת מה זה אני גם רוצה לעבוא ללונדוןן
אנונימית
תאמינו לי שזה לא הדבר הכי טוב שקורה לי.
בלי המשפחה המורחבת שלי, בלי החברות הכי טובות שלי.
אפילו בלי אבא שלי כי ההורים גרושים, אני אראה אותו כולה פעם ב4 חודשים
היא מנהלת בחברת קוסמטיקה וגם יש לה קליניקה פרטית בלי קשר
שואל השאלה:
כיף לךך
שואל השאלה:
יואוו באלי לטוס לשםם