24 תשובות
ברור
אנונימית
בטח שלגיטימי, מה הבעיה ?
כן בטח
כן,אני מופתע שזה לא אנונימי
אנונימי
אוף
קורס
רגע, את בת 14 אז לא.
את בת 14? חיים מה את ממהרת
לא
שואל השאלה:
כן אני עוד מעט 15 בגלל זה אני שואלת
לא בגלל הגיל..
אה אז לא,זה צעיר לפי דעתי
אז פחות
^^ אממ זה לגיטימי כי זה חבר שלך ולא סתם מישהו אבל מוקדם מאוד ואין לך לאן למהר במיוחד עם יחסי מין
שואל השאלה:
וזה כבר הגיע למצב שאנחנו נפגשים הוא רוצה שאני אעשה את זה ואני מרגישה הוא מנצל אותי
בן כמה חבר שלך?
אנונימית
אז ממש ממש לא
לא את בת 14 יפתי
אז לא זה לא בסדר אם את מרגישה מנוצלת מינית.
אם את באמת רוצה והוא לא גדול ממך בהרבה שנים אז כן זה לגיטימי אבל אני רואה שאת לא באמת רוצה ושהוא לוחץ עלייך אז זה לא בסדר תעיפי אותו
קודם כל
אני לא יודע האם איבדת את הבתולין , אבל אם כן אז היידה
דבר שני
עדיף שלא , גם ככה יש לו איזה 13 סמ , כי הוא רק בן 14 , בעוד כמה שנים אז המקל קסמים יתארך לו , אז עדיף שתעשי אחרכך , כי זה די מוקדם לגיל הזה, ודבר שני , בשביל יותר הנאה
שואל השאלה:
לא איבדתי
^
אז את תקבלי 72 בתולים בגן עדן :)))