שמעו שהשנייה קמתי ורק הרגע שמעתי ששרפו את קבר יוסף ושמעו שאני לא מבינה אם אצלנו היו שורפים מסגד כל הכוחות היו על הרגליים
ופה כלום יעני ושמעו שאני חייה אתזה כל יום אם מישהו שרף מסגד הכל פה חיפושים וסריקות היה לפני שבוע אחרי הפיגוע בחדרה כמה אנשים הלכו זרקו לערבים אבנים על הרכב ואז כל הכוחות פה עשו סריקות על ההרים חיפשו אותם כמו משוגעים ועל קבר יוסף איזה כל הכוחות עאלק רציני שנמאס לי כבר מהמדינה הזאת
מה אתם חושבים עלזה שעל מסגדים מקפיצים פה את כולם ואת קבר יוסף לא עושים כלום?