6 תשובות
ממשוז
אנונימית
אין הבדל, אבל אולי כשאדם מבקש הסתברות של מקרה מסויים הוא מצפה לקבל תשובה מתמטית/חישובית למשל : 3 חלקי 4
אבל ששואלים מה הסיכוי לא מתכוונים שתעריך בדיוק את ההסתברות אלא תגיד פחות או יותר
הרבה או מעט
אנונימי
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת מה הסיכוי למשהו?
הרי יש רק 2 אופציות, או כן או לא, אז יכול להיות רק סיכוי של 50/50, לא?
לא
יכולות להיות כמה אופציות
נגיד מתוך 5 צבעים מה הסיכוי לצבע שחור
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראה לי הסתברות
אז מה זה סיכוי?
אותו הדבר מה הסיכוי שנוציא מספר מסויים מתון מליון מספרים
נמוך מאוד
אנונימי