7 תשובות
כשאומרים שיהיה בהצלחה/במזל אז עושים את זה
אמונה טפלה שמקורה בנצרות. זה נקרא להצליב אצבעות (ליצור צורה של צלב) וכביכול זה מפעיל את הכח שקשור לצלב ומגן עליהם, עושים את זה כשמקווים למשהו
מה איך משלבים את האמה עם הקמיצה
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת ראיתי בטיקטוק מלא שעושים סרטונים נגיד לשירים של טופאק ועושים את הסימן הזה עם היד
אנונימית
אתה יכול לשלוח סרטון
אני לא מצליח את זה עם היידים
אנונימי
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
אה. לא הבנתי אותך נכון, אם תשימי לב זה יוצר צורה של האות w- westside, הרבה ראפרים משתמשים בזה