9 תשובות
מעולה
שמחה שהסתדר
שמחה לשמוע
תלוי אם באמת הכל טוב אצלך או לא.
אם לא ואת רוצה לשתף אז תגידי לא ואז ישאלו למה ואם את לא רוצה לשתף או שבאמת הכל טוב תגידי כן.
אנונימית
^ אויי אני חשבתי ששאלו אותך אם הכל טובב.
אז תגידי כמו שענו לך "שמחה לשמוע" או משהו בסגנון.. סליחה
אנונימית
שמחה לשמוע

מצויין
"יופי"
שמחה לשמוע"
יופי