8 תשובות
אני חושבת שבערך 10 שקלים
ואז את צריכה לשים שם כסף
ואז את צריכה לשים שם כסף
20 בערך
תגידי שנאבד לך הרבקו, מחדשים לך אוטומטי את מה שהיה בכרטיס הקודם, עשרה שקלים עלות ייצור.
10שקל
עשרה שקלים, והם יעבירו לך את הכסף מהרב קו הישן.
פשוט תגידי שאיבדת / התקלקל וינפיקו לך חדש. ותביאי איתך מסמכים אם צריך, ותעודת זהות.
פשוט תגידי שאיבדת / התקלקל וינפיקו לך חדש. ותביאי איתך מסמכים אם צריך, ותעודת זהות.
חינם אם פעם ראשונה
10 ש"ח אם פעם שנייה או יותר
אם את מעל גיל 16, תגידי שאיבדת רו קו וזהו
יכינו לך חדש (אל תשכחי להביא ת.ז)
אם את מתחת לגיל 16, מבקשים הורה (או אפוטרופוס, מי שאחראי עלייך ע"פ החוק) עם תעודה מזהה שהוא באמת אפוטרופוס שלך (כמו ת.ז. עם נספח וכזה)
ולהגיד שאיבדת רו קו
תודה 3> למטה
10 ש"ח אם פעם שנייה או יותר
אם את מעל גיל 16, תגידי שאיבדת רו קו וזהו
יכינו לך חדש (אל תשכחי להביא ת.ז)
אם את מתחת לגיל 16, מבקשים הורה (או אפוטרופוס, מי שאחראי עלייך ע"פ החוק) עם תעודה מזהה שהוא באמת אפוטרופוס שלך (כמו ת.ז. עם נספח וכזה)
ולהגיד שאיבדת רו קו
תודה 3> למטה
אני לא בת 16 אז לא ידעתי
סליחה
דווקא זה הגיוני כי בגיל הזה מנפיקים ת.ז
תגיד.י
אם אני בת 15 בכיתה י', והנפקתי ת.ז, אני יכולה גם?
סליחה
דווקא זה הגיוני כי בגיל הזה מנפיקים ת.ז
תגיד.י
אם אני בת 15 בכיתה י', והנפקתי ת.ז, אני יכולה גם?
או
אוקי, תודה רבה!
אני שואלת כי אני יודעת שבכיתה י' אהיה בת 15 ואני טובה בלאבד דברים (':
אוקי, תודה רבה!
אני שואלת כי אני יודעת שבכיתה י' אהיה בת 15 ואני טובה בלאבד דברים (':