3 תשובות
בדיוק , תשלימו פערים כשיש לכן את הזמן
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת מה להגיד
כי אני לא כזה מרגישה בנוח לדבר איתה
כן אבל אני לא יודעת מה להגיד
כי אני לא כזה מרגישה בנוח לדבר איתה
אנונימית
אם ככה היא מרגישה אז כנראה שמהצד שלה זה נכון.
תסבירי לה שפחות מתאים לך לדבר על דברים ושאת תנסי פחות לעבוד ולפנות זמן אליה.
תסבירי לה שפחות מתאים לך לדבר על דברים ושאת תנסי פחות לעבוד ולפנות זמן אליה.
באותו הנושא: