5 תשובות
צבוע קצת לדעתי
אבל אני לא מתלוננת
איזה סטורי??? מה היא אמרה שם???
אין לי משהו רע להגיד לגבי זה
היא מגנה טרור וזה מובן
לא סובלת את שתיהן
צביעות לכל דבר, אין לה ברירה אלא להעלות את זה, מאחר שאם לא, היא תראה כ"האיש הרע" שלא אמר כלום.