7 תשובות
לתרגל עם עוד שחקנים בהצגה
^ בדיוק
תרגול זה הדבר היחידי
תרגול זה הדבר היחידי
שואל השאלה:
אני מתרגלת אבל ממש קשה לי לזכור את זה ואין לי כרגע אפשרות לתרגל עם הילד שאני מופיע איתו בסצנה כי אנחנו לא מוצאים זמן להיפגש, חשבנו שעדיף שנלמד את זה בעל פה וכשנמצא זמן להיפגש נתמקד במשחק ולא בללמוד
אני מתרגלת אבל ממש קשה לי לזכור את זה ואין לי כרגע אפשרות לתרגל עם הילד שאני מופיע איתו בסצנה כי אנחנו לא מוצאים זמן להיפגש, חשבנו שעדיף שנלמד את זה בעל פה וכשנמצא זמן להיפגש נתמקד במשחק ולא בללמוד
להגיד אותו בקול רם הרבה פעמים. אל תעבור על כל הטקסט, תעבור קודם כל על חלק אחד, אחרי שהוא כבר יבוא לך טבעי תעבור לעוד חלק וכן הלאה. לאט לאט זה כבר יהיה אוטומטי ואתה אפילו לא תחשוב כשאתה מקריא אותו. גם לרוב אתה תצליח משפטים מסוימים בלי בעיה אבל תהיה לך איזשהי בעיה עם משפטים ספציפיים - אז תחזור עליהם עד שהם כבר יבואו לך אוטומטית.
עריכה - מצטער שכתבתי בלשון זכר, לא שמתי לב.
עריכה - מצטער שכתבתי בלשון זכר, לא שמתי לב.
שואל השאלה:
אני לא לומדת את זה למבחן אני צריכה לזכור את הטקסט בשביל הצגה שאני מופיע בה, אז ללמוד את זה כשיר סתם יבלבל אותי
אני לא לומדת את זה למבחן אני צריכה לזכור את הטקסט בשביל הצגה שאני מופיע בה, אז ללמוד את זה כשיר סתם יבלבל אותי
לכתוב אותו בעט כחול
לתת לסירי להקריא אותו
לנסות להפוך את זה לשיר
לקרוא שוב ושוב
לתת לסירי להקריא אותו
לנסות להפוך את זה לשיר
לקרוא שוב ושוב
לא יודעת כל כך כמה זה קשור אבל כשהיה לי מבחן באנגלית והייתי צריכה לזכור עמוד שלם למשימת כתיבה פשוט כתבתי את זה אלף פעם
באותו הנושא: