9 תשובות
כי לא כולם צמים
שואל השאלה:
מה קשור אני לא בלחץ ממחבלים אני לא מפחדת מהם הם פשוט תמיד שמים מוזיקה גבוהה בערבית ואני שונאת לשמוע את זה
מה קשור אני לא בלחץ ממחבלים אני לא מפחדת מהם הם פשוט תמיד שמים מוזיקה גבוהה בערבית ואני שונאת לשמוע את זה
אנונימית
לא יהיו, לפחות לא בשעות הבוקר והצהריים
יכול להיות בכל מקום. פשןט תיזהרו ותשמרו על עצמכם
שואל השאלה:
והמסוכנים הם לא המיעוט דרך אגב כי להזכירך אין פה רק מחבלים, יש גם משפחות שחינכו אותם להיות ככה, יש להם גם תומכים, ויש גם מביניהם שבעתיד יהיו מחבלים
והמסוכנים הם לא המיעוט דרך אגב כי להזכירך אין פה רק מחבלים, יש גם משפחות שחינכו אותם להיות ככה, יש להם גם תומכים, ויש גם מביניהם שבעתיד יהיו מחבלים
אנונימית
צודקת הם לא מיעוט
שואל השאלה:
למה שיהיו אם עכשיו הרמאדן
למה שיהיו אם עכשיו הרמאדן
אנונימית
גם אם יש, לא כולם עושים דברים
יש כאלה שהם כן מסוכנים והם במיעוט כמו המחבלים אין מה לפחד מכל איד עכשיו
אני יודע שזה מלחיץ :/
יש כאלה שהם כן מסוכנים והם במיעוט כמו המחבלים אין מה לפחד מכל איד עכשיו
אני יודע שזה מלחיץ :/
כנראה היו אבל לא הרבה. אי אפשר ממש לדעת
באותו הנושא: