4 תשובות
שואל השאלה:
לא עובד לי
לא עובד לי
אנונימית
לחצת על הסרטון עצמו? כאילו אחרי הפתחת את הפוסט
אם הפינטרסט בעברית אז תלחצי על צד ימין
אם זה באנגלית אז תלחצי על שמאל
אם לא עובד את יכולה פשוט לחכות עד שזה יעבור
אם זה באנגלית אז תלחצי על שמאל
אם לא עובד את יכולה פשוט לחכות עד שזה יעבור
נראלי צריך להחליק את המסך ימינה או ללחוץ על המסך
באותו הנושא: