5 תשובות
באופן אישי לא התחברתי כי אני לא ממש מתחברת לרומנטיקה
אבל הכתיבה בסדר לדעתי
ממש חמוד, טיפה מבלבל המשפט 'התרסקה לאדמה' אבל רק צריך לנסח מחדש לדעתי וזהו
לא אהבתי שהממלכות שלהם כתובות ליד השמות שלהם. זה פשוט הולך מההתחלה וכבר משייך אותם ישר למקום הולדתם, טיפה גזעני בעיני. וזה גם לא שהסברת ישר ליד על הממלכות..הרגיש לי מיותר.
קיצר זה מרגיש קצת כמו פרופיל בטינדר מאשר התחלת תקציר. מבינה שברומנטיקה זה רגיל להיות ככה, אבל לא ברומנטיקה+פנטזיה.

כמו כן, יש כמה ענייני ניסוח, פיסוק וכתיב שהייתי משנה- אבל זה משהו שבדרכ העורך עושה, ולא הייתי רוצה סתם להתערב בזה.
מתה על זה!
תנסי כזה לכתוב את זה לדעתי ביותר מתח כזה זה נשמע ככה טיפה משעמם

דעה שלי לא בטוח היא דעה נכונה