18 תשובות
לא מסכים ממש
כן יש סדרות שהרסו אבל לא מה שאמרת
מי הרס ספיידרמן??
וואי כן אוף נמאס
מתי יבינו שאין ולא יהיה כמו הסדרות של פעם!!
שיפסיקו להתיימר לחקות את זה
השמיניה הכי הרסו
אנונימית
שואל השאלה:
^ספיידרמן מקסימום ונום יש עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
זו סדרה יחסית חדשה בדיסני אוףף זה מבאס..
אנונימית
הם ליטרלי הורסים את הסדרות וזה מעצבן רצח איפה הסדרות של פעם איפהה
שואל השאלה:
כןכןן זה מבאסס שלא יגעו פשוט גם הבנים והבנות נהרס וששטוס היה עדיף שלא היו עושים לזה עונה חדשה בכלל
אנונימית
כןן הבנים והבנות אמור להיות ילדים בגיל 12-15 ועכשיו זה ילדים בני 18 מהטיקטוק זה נהרס ממש
את ספיידרמן לא הרסו, וונום הוא בזכות עצמו כרגע בסוני וורס, כל השאר מסכימה
שואל השאלה:
לאלא ככה קוראים לסדרה הזאת אם יש לך hot אז תראי ערוץ 82 ותראי עכשיו זה משודר ותראי מה עשו לספיידרמן
אנונימית
שואל השאלה:
^^אכןן פעם זה היה מעניין עכשיו לא זה חבל כי ממש אהבתי את זה :(
אנונימית
אין לי הוט, הסדרה של ספיידרמן לקטנים עם 3 הספיידרמנים?
שואל השאלה:
https://youtu.be/aweazpjfbl4
אנונימית
שואל השאלה:
מה שראיתי בקישור
אנונימית
כי אין להם כוח לגמור את זה טוב
יואוו אח שלי ממש אוהב את הסדרה הזאת עם הספיידרמנים הקטנים האלה באמת שהוא מת על זה
מצטערת ונום הוא פשוט איידול