התחברות
הרשמה
אם מישהו ירק לתוך הכינרת אנחנו בעצם נשתה רוק? אם מישהו השתין בכנרת אנחנו נשתה שתינה?
8 באפריל 2022, 16:32
כנרת
תשובה אחת
אני אגלה לך סוד, המים שאנחנו שותים הם גם מימי הים התיכון, או מעיינות באלפים, הרוב לא מהכנרת. בכללי הכל עובר סינון, סינון ברמה טובה יותר או פחות תלוי במי מספק את המים
R
Rogers0704
באותו הנושא:
לקבל 180 מתוך 200 זה בעצם לקבל 90 מתוך 100 נכון?
איבדתי משקפיים בתוך הכנרת במים, מה הסיכוי שאני אמצא אותם?
חשבתם פעם אם אנחנו בעצם סימס ומישהו משחק בנו, וכל דבר שאנחנו עושים זה חלק ממשחק?
למה אנחנו בעצם שואלים שאלות מאנונימי אם אנחנו גם ככה ממשתמש אנונימי? אנחנו בעצם עושים אנונימי למשתמש אנונימי^~^
אז אנחנו בתוך מלחמה בעצם או ?
אנחנו בעצם בתוך מלחמה?
לדעתכם אנחנו בעצם חיים בתוך פירור לחם קטן שנמצא בתוך גלקסיה ענקית ואנחנו פירורי לחם קטנים שנמצאים בתוך פירור לחם קטן
יצא לכם לחשוב פעם, שעכשיו אנחנו חיים בחלום ושאנחנו מתים, אנחנו בעצם מתחילים את החיים האמיתיים?
האם אנחנו בעצם רק דמויות של מישהו שחולם חלום ושהוא יקום אנחנו נעלם? (או משו בסגנון)
איי פעם חשבתם אם אנחנו בתוך בקבוק זכוכית במעבדה ו"השמש" היא בעצם הפתח
מישהו פה מבין טוב ב-גאוגרפיה ויכול לעזור לי בשאלה זה על מפלס הכינרת בבקשה תעזרו