3 תשובות
אני לא תומך בזיופים וחיקויים באף צורה, אם אין לך את התקציב זה תמיד יש אלטרנטיבות אחרות שאפשר ללכת עליהן.
אבל אני לא כאן בשביל לחנך אף אחד אז ממליץ ברדיט על r/repsneakers/, יש שם כאלה שמייעצים לקנות ממקומות באיכות ממש גבוהה.
שואל השאלה:
תודה אחי גם אני לא תומך בזה יותר מדי פשוט ממש באלי דגם שעולה 700 דולר ואני מסתכל על זה כאומנות ופחות משנה לי אם זה מקורי או לא
לא תומכת בחיקויים, יש הרבה נעליים יפות, אם אין לך את היכולת הכלכלית אתה לא חייב לקנות.
בהצלחה.