6 תשובות
מה מה?
לערבב את הצבא או לחבר אותם לפס אחד?
את יכולה לעשות cntrl+g- גרופ, או להפוך אותם לצורה ואז לחבר את הצורות לאחד.
לערבב את הצבא או לחבר אותם לפס אחד?
את יכולה לעשות cntrl+g- גרופ, או להפוך אותם לצורה ואז לחבר את הצורות לאחד.
שואל השאלה:
מה ? כיאלו לערבב את הצבע נגיד אני רוצה צובעת חצי דף באדום חצי דף בכחול ובאמצע שזה יהיה מערובב כזה ולא פסים אחדים סוג של gradient
מה ? כיאלו לערבב את הצבע נגיד אני רוצה צובעת חצי דף באדום חצי דף בכחול ובאמצע שזה יהיה מערובב כזה ולא פסים אחדים סוג של gradient
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
את את רוצה gradient?
אז לכי לגלי בצד שמאל, תבחרי צבעים. יש מלא סירטונים לזה ביוטיוב.
עשית עם צורות או עם מכחול? אז זה צרות אז אפשר gradient, אם זה עם המכחול אז אני לא חושבת שאפשר, רק ידני לשחק עם השקיפות ושכבות וכל מיני.
אז לכי לגלי בצד שמאל, תבחרי צבעים. יש מלא סירטונים לזה ביוטיוב.
עשית עם צורות או עם מכחול? אז זה צרות אז אפשר gradient, אם זה עם המכחול אז אני לא חושבת שאפשר, רק ידני לשחק עם השקיפות ושכבות וכל מיני.
שואל השאלה:
סבבה תודה אז אם אני רוצה לערבב שני צבעים אז לעשות את זה בשני שכבות נפרדות ואז לשחרק עם השיקפות גם בצל ואור זה עובד ככה ?
סבבה תודה אז אם אני רוצה לערבב שני צבעים אז לעשות את זה בשני שכבות נפרדות ואז לשחרק עם השיקפות גם בצל ואור זה עובד ככה ?
אנונימית
אני חושבת שכן.
תחפשי ביוטיוב אולי יש להם שיטות מגניבות יותר מוצלחות.
תחפשי ביוטיוב אולי יש להם שיטות מגניבות יותר מוצלחות.
באותו הנושא: