6 תשובות
מכינה!!!
לדעתי להתגייס
חד משמעית מכינה. רוב מי שאומר לא - פשוט לא מכיר את זה לעומק או שהוא לא עשה מכינה. בכל מקרה תמיד אפשר לפרוש. תלך, תנסה לפחות חודש ותראה איך הולך. מקסימום תפרוש באמצע ותקדים גיוס.
תלוי בך ובמה שאתה רוצה להשיג. אני עושה השנה מכינה ובינתיים אני לא מתחרט על זה.
עדיף לא לעדות את זה ולא את זה. אבל אם בוחרים אז צבא.
להתגייס ישר