25 תשובות
כי לא בא לאותן נשים להתמודד לראשות הממשלה?
כי לא רוצים להפסיד את המדינה
ואגב היה פעם את גולדה מאיר
כי אישה לא יכולה להנהיג מדינה.
הייתה פעם
פשוט לא תמיד זה קורה
אבל זה יקרה בעתיד שוב
היה את גולדה מאיר
וזה גם לא ככ קשור למגדר רוב הממשלה הם גברים ויש בקושי נשים שרוצות לעסוק בזה
היה.
היום היא לא נבחרה.
אולי תהיה בעתיד.
חבל שיש רק ראשת מפלגה אחת, במדינות הכי משגשגות נשים עומדות, ניו זינלד, פינלנד, דנמרק, איסלנד, נורווגיה, גרמניה עד לא מזמן, טאיוואן, הלוואי והיו עוד מנהיגות נשים
שואל השאלה:
איך זה קורה?
הרי הכמות בין נשים לגברים היא יחסית שווה אז למה דווקא יש יוצר גברים בפוליטיקה? קצת חשוד.. זה כנראה בגלל שלנשים יותר קשה להצליח במקצועות ניהול ומקצועות בחירים בגלל החברה הפטריאכלית
נכון זה בגלל הפטריארכיה בעיקר
באיסלנד היה הרבה שוביניזם והנשים שם עשו המון כדי להלחם במצב, היום יש שם רוב נשי בפרלמנט :)
צריך רק לעבוד למה שאנחנו מאמינים ומאמינות בו
כי נשים לא אמורות להנהיג
שואל השאלה:
סימפ מה? מה זה המשפט השוביניסטי הזה?
לא שוביניסטי הוא פשוט חושב בהיגיון
זה נשמע מגעיל אבל זה אמת אין מה הלעשות
שואל השאלה:
זה היגיון? התייאשתי.
זה שוביניסטי אבל זה נכון, לנשים אין אופי להנהיג . שימו לי דיסלייק לתגובה על הזין שלי אבל אתם יודעים שאני צודק.
כי זה יותר קשה בשבילן בגלל החברה וכל זה
אבל כן הייתה ראשת ממשל בעבר- גולדה מאיר.
חוץ מזה, למה שהמין של ראש הממשלה ישנה משהו? זה תלוי במה שהם עושים. לומר שזה יהיה יותר טוב למדינה זה טיפשי.
אנונימי
בפעם האחרונה והיחידה שראש הממשלה היה אישה זה נגמר באסון, העם לא לוקח סיכונים.
אנונימי
גם אצל גברים קרה אסונות אבל אתם עדיין מצביעים להם נכון?
זה בכלל לא משנה אם זה גבר או אישה העיקר שהם ידעו לנהל את המדינה כמו שצריך מה שעכשיו בנט שהוא גם גבר לא יודע לעשות וגם לפניו לא ידעו.
הפעם היחידה שאישה הייתה בגרמניה זה נגמר בגל פליטים בכל אירופה, הפעם היחידה שזה קרה בישראל זה נגמר במלחמה הכי מזעזעת מאז קום המדינה, עדיף שנשים יתרכזו בדברים שהן טובות בו, להנהיג מדינה זה לא אחד מאותם דברים.
אנונימי
לא הבנתי את חושבת שאם נשים היו מנהיגות אז המדינה יותר תצליח?, כלומר שאת מאמינה ביכולת שונות לשני מינים מעניין.
סתם כי הן לא רוצות להיכנס לזה
לא יודעת למה
פשוט גברים במפלגות זה יותר נפוץ
ולמה בדיוק נשים לא אמורות להנהיג?
^^אתה אומר דברים בלי הגיון באמת
אנחנו דמוקרטיה והאזרחים בחרו שראש הממשלה יהיה גבר
היו המון אפשרויות של נשים
ציפי לבני, זהבה גלאון, שלי יחימוביץ ויהיה עוד הרבה אפשרויות בעתיד
אבל כרגע האזרחים בחרו בגבר