12 תשובות
ממש לא
לא.
לא
לא.
ממש לא
אני מניחה שכן זאת החלטה שלה ואולי היא מפסידה מישהו מדהים אבל זה עדיין החלטה הגיונית שלה
אימלהה על מה המינוסים זה דבר שהגיוני שיקרה לא אמרתי שאני מסכימה עם זה
אימלהה על מה המינוסים זה דבר שהגיוני שיקרה לא אמרתי שאני מסכימה עם זה
לא איכ
לא
היא לא אוהבת אותך באמץ אם היא בגלל זה נפרדת ממך
מה שכן אני כן יכולה להבין
בתור אחת שלא באה ממשפחה גדולה
זה כן קצת כואב לפעמים
אבל עדיין לא שופטים לפי זה
בתור אחת שלא באה ממשפחה גדולה
זה כן קצת כואב לפעמים
אבל עדיין לא שופטים לפי זה
נראה לי
באותו הנושא: