15 תשובות
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
שואל השאלה:
מטומטם זה כן אבל מצחיק ומשעשע לא
מטומטם זה כן אבל מצחיק ומשעשע לא
שואל השאלה:
ראיתי איזה 4 פרקים שאמרו לי שאמורים להיות טובים
ראיתי איזה 4 פרקים שאמרו לי שאמורים להיות טובים
שואל השאלה:
כולם היו גרועים
כולם היו גרועים
שואל השאלה:
אני בטוח שאם ה5 הכי טובים היו לטעמי חרא טהור וגרוע אז עוד 455 לא יוסיפו
אני בטוח שאם ה5 הכי טובים היו לטעמי חרא טהור וגרוע אז עוד 455 לא יוסיפו
הוא חתיך אבל באסה שהוא הומו ואני לא יכולה להתחתן איתו
שואל השאלה:
אה הוא גם הומו ברה
אה הוא גם הומו ברה
שואל השאלה:
זוהי המדוזה הזה עם השיר מחנה הזה עם הסנדוויץ' המסריח ההוא המצוייר עם העיפרון המעופף הזה ועוד איזה אחד שגרי עוזב
זוהי המדוזה הזה עם השיר מחנה הזה עם הסנדוויץ' המסריח ההוא המצוייר עם העיפרון המעופף הזה ועוד איזה אחד שגרי עוזב
אויש הביאו לך פרקים למתקדמים.
זוהי המדוזה את לא יכולה להבין אם לא ראית כל ילדותך בובספוג, כי צריך להכיר את בובספוג ופטריק אישית לפני ולראות כמה פרקים שלהם צדים מדוזות, זאת בדיחה פרטית שלהם.
וגרי עוזב ברור שלא תביני, את עוד לא התחברת לדמויות ולא הכרת את גרי והדינאמיקה שלו עם בובספוג אז זה לא עצוב לך, את לא מרגישה כלום.
אבל זה לא אומר שזה גרוע, או שהפרקים גרועים.
את פשוט לא בעניינים ולא מבינה אותם.
תתחילי מהתחלה..
זוהי המדוזה את לא יכולה להבין אם לא ראית כל ילדותך בובספוג, כי צריך להכיר את בובספוג ופטריק אישית לפני ולראות כמה פרקים שלהם צדים מדוזות, זאת בדיחה פרטית שלהם.
וגרי עוזב ברור שלא תביני, את עוד לא התחברת לדמויות ולא הכרת את גרי והדינאמיקה שלו עם בובספוג אז זה לא עצוב לך, את לא מרגישה כלום.
אבל זה לא אומר שזה גרוע, או שהפרקים גרועים.
את פשוט לא בעניינים ולא מבינה אותם.
תתחילי מהתחלה..
אנונימי
את צריכה להתחיל מפרקים בסיסיים, להכיר את הדמויות, אחרת לא תביני פרקים ורפרנסים... כמו למשל את הפרק עם קונכיית הקסם..אי אפשר לקפוץ לשם ישר, כי למשל סקווידוויד שונא את בובספוג ופטריק בפרק הזה ולא תביני למה...לכן את צריכה להתחיל מפרקים שבובספוג ופטריק מציקים לסקווידוויד כשכנים, ועוד כמה דברים בסיסיים כאלה..מר קראב..וכולי
אנונימי
שואל השאלה:
אנסה תודה
אנסה תודה
אני אומר את זה כי ראית את הפרק עם שיר המחנה וזה בטח נראה לך מטופש שסקווידוויד מתנקל אליהם וכל זה לא מובן בגלל שאת אולי לא מבינה את היחסים ביניהם ולמה הוא שונא אותם וכל זה. גם אני אם הייתי רואה את הפרק הזה לראשונה בחיי זה היה נראה לי קרינג' בלי פואנטה. בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
הגיוני אני מניח
הגיוני אני מניח
זה פשוט ממש מצחיק
כי ההבעות שלהם ובכללי הסיפור שם ואיך שהם מדברים די מטומטם ולכן זה ממש מצחיק
כי ההבעות שלהם ובכללי הסיפור שם ואיך שהם מדברים די מטומטם ולכן זה ממש מצחיק
בובספוג לא הומו!!!!
הוא א-סקסואל
איך יכולתם לא להבין את זה על הגוש חמידות הצהוב הזה
הוא א-סקסואל
איך יכולתם לא להבין את זה על הגוש חמידות הצהוב הזה