7 תשובות
אני לא חושב שיהיה הסלמה בעניין הרקטות
לדעתי זה ימשיך להיות פיגועים כאלה
לדעתי זה ימשיך להיות פיגועים כאלה
לא חושבת
לדעתי כן אבל מקווה שלא
הלוואי
ככה השמאל יותר יתעורר ונינצל
ככה השמאל יותר יתעורר ונינצל
אנונימי
כן
חס ושלום
יש מצב, אבל ממש מקווה שלא
באותו הנושא: