11 תשובות
לנו לא היה ראיון לכיתה מדעית- רק בדקו את הציונים (לי היה ממוצע 98)
אמרו לנו שמקבלים רק מ95+ אבל יש לי חברות שהתקבלו גם עם נמוך יותר אז אל תדאג
הראיון קבלה היה באמצע ו לקראת סוף השנה, זה רק למי שעבר את מבחני הקבלה והיה לו את הממוצע המבוקש
הציונים בו' היו מעל לממוצע המבוקש זה מה שאני זוכרת, לא בטוחה בכמה
אתה עכשיו עושה מבחנים? אם כן המון בהצלחה!
אם אתה צריך משהו אתה יכול לפנות אליי:)
היה לי ראיון באמצע ו, בעיקרון זה באמת שטויות מסתכלים על הציונים אבל גם אם יש לך 80 יקבלו אותך כנראה באמת שמקבלים את כולם (לפחות אצלי בבית ספר)
שואל השאלה:
ומה שואלים בראיון ?
אנונימי
לנו היה בסוף החופש הגדול, לא בדקו לי את הממוצע.
אבל בכיתה ו מחצית א'- 98
ועשו לנו מבחן על מתמטיקה ומבחן על מדעים.
לפחות בבית ספר שלי, מאמינה שזה ככה בכל הערים עם אותו בית ספר המינימום לקבלה הוא 85.
^^אותי מה שאני זוכרת ששאלו היה מה התחביבים שלי, ואז כזה נכנסנו לשיחה על זה (אמרתי לקרוא ואז היא ביקשה ממני לספר קצת על משהו שקראתי בתקופה האחרונה) וגם כזה מה קורה מה נשמע מאיזה בית ספר את וזה
לא זוכרת עוד
^^^ אותי שאלו מה התחביבים שלי, מה ארצה להיות שאגדל, איך היה לי ביסודי מבחינה לימודית וחברתית, מה אני מצפה מבית הספר, איך היה לי במבחן קבלה.. אני לא זוכרת הכל אבל זה בערך מה שישאלו
אצלנו היה צריך ממוצע מעל 80 אבל היו לי חברות שהתקבלו עם ממוצע פחות, שלי היה 93 :)
היי, הייתי ועזבתי.
המבחנים בנויים שכך בונים ממוצע של כל הנבחנים ומי שעבר את הממוצע מתקבל-מי שלא לא.
לרוב הראיון הוא בחודשים מרץ-יוני
ביקשו תעודות מחצית א ו- ומחצית ב בכיתה ה
שואלים בראיון:
3 דברים שעוזרים לך להשקיע בלימודים
תחום שאתה מתעניין בו
מה אתה רוצה לעשות שתהיה גדול
המקצוע שאתה הכי אוהב
הכי שןנא-
בעיקרון המורה אמור לדרג עד כמה היית טוב ורציני בראיון
אה ואם לא מתקבלים, אל תתרגש.
אישית לא התחברתי :)