10 תשובות
שואל השאלה:
ביגלל שיש קרינה מהטלפון לא?^
אנונימי
עקרונית כל טלפון מזיק לראייה וגם יש קרינה
הכי טוב זה כבר לשים באייפון
על true tone
לחיצה ארוכה על הבהירות מההחלקה למעלה מהמסך וזה מפחית נזקים
הפעלת את הtrue tone??
שואל השאלה:
היה לי פעיל חח
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה עושה -_-?
אנונימי
כל טלפון עושה קרינה בתכלס
מעולה זה יותר בריא לעיניים
גם תעשה שבליליה זה יכנס למצב לילה
זה מצהיב את המסך וזה גם פחות הורס את הראייה
שואל השאלה:
ואת העור?
אנונימי
לא יודע מה בדיוק אבל זה מסנן אור כחול שזה לא בריא