30 תשובות
אני מזל תאומים, מה אני?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע באיזה שעה נולדת
השמש שלך זה תאומים
אני לא יודע באיזה שעה נולדת
השמש שלך זה תאומים
מזלות לא באמת קיימות
מה זה אומר השמש שלך זה תאומים?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה בן 19
ואתה מתבטא כמו חמור
מדובר בחכמה עתיקה
המלות בסך הכל מייצגים אנרגיה.
גם זמן הוא לא באמת דבר שקיים,
השעון מראה לי את הזמן, הוא לא יוצר את השעה
אתה בן 19
ואתה מתבטא כמו חמור
מדובר בחכמה עתיקה
המלות בסך הכל מייצגים אנרגיה.
גם זמן הוא לא באמת דבר שקיים,
השעון מראה לי את הזמן, הוא לא יוצר את השעה
כן ידעתי את זה
אני דגים שמש ועקרב ירח מה זה אומר?
אני דגים שמש ועקרב ירח מה זה אומר?
שואל השאלה:
נטע
אני גם ירח עקרב.
זה המיקום הכי קשוח ואינטנסיבי של הירח להיות מצוי בו. קשה ברמות לחיות ככה, אבל ברגע שאת מתבגברת (לא הכוונה לגיל) אם תלמדי להשתלט בזה, את יכולה להיות עצמאית ברמות.
ירח עקרב- את אינטואיטיבית ברמות
את קוראת אנשים כמו ספר (מקווה שאת לא מתעלמת מזה) את פשוט מכירה את הכוונות האמיתיות של האנשים
השילוב של שמש דגים (מים)
פלוס ירח עקרב ( מים)
זה הופך אותך פוטנציאלית לעל טבעית
ברמה שאת יכולה לראות דרך אנשים באמת
ופשוט לדעת דברים
בין שזה בחלומות
וכדומה
זה הופך אותך לסופר רגישה גם..
ועוד המון אם נתחיל להיכנס לזה ברמה העמוקה לא זה הופך להיות הרבה יותר מעיין
נטע
אני גם ירח עקרב.
זה המיקום הכי קשוח ואינטנסיבי של הירח להיות מצוי בו. קשה ברמות לחיות ככה, אבל ברגע שאת מתבגברת (לא הכוונה לגיל) אם תלמדי להשתלט בזה, את יכולה להיות עצמאית ברמות.
ירח עקרב- את אינטואיטיבית ברמות
את קוראת אנשים כמו ספר (מקווה שאת לא מתעלמת מזה) את פשוט מכירה את הכוונות האמיתיות של האנשים
השילוב של שמש דגים (מים)
פלוס ירח עקרב ( מים)
זה הופך אותך פוטנציאלית לעל טבעית
ברמה שאת יכולה לראות דרך אנשים באמת
ופשוט לדעת דברים
בין שזה בחלומות
וכדומה
זה הופך אותך לסופר רגישה גם..
ועוד המון אם נתחיל להיכנס לזה ברמה העמוקה לא זה הופך להיות הרבה יותר מעיין
אני לא יודעת
אני לא אדם רגיש במיוחד ואני לא ככ הבנתי מה אתה אןמר כשאתה מתכוון קשוח ואינטנסיבי ואיך בכל מקרה רגישות וקשיחות ואינטנסיביות משתלטת?
אני לא אדם רגיש במיוחד ואני לא ככ הבנתי מה אתה אןמר כשאתה מתכוון קשוח ואינטנסיבי ואיך בכל מקרה רגישות וקשיחות ואינטנסיביות משתלטת?
למה צריך לדעת את השעה שנולדתי בה?
ואם נולדתי בערב?
ואם נולדתי בערב?
אנונימית
תאומים 22.5 שעה 7 בבוקר
מה אני?
מה אני?
שואל השאלה:
כוכבה
את יכולה לרשום לי בפרטי או פה
עיר לידה
7 בבוקר אבל 7:10
או 7:30
או 7:50
כוכבה
את יכולה לרשום לי בפרטי או פה
עיר לידה
7 בבוקר אבל 7:10
או 7:30
או 7:50
שואל השאלה:
שמוליק הקיפוד היקר,
לא אנסה להוכיח לך דבר.
זה ממש לא כך.
מי שמדבר מתוך יהירות, לא מחפש לדעת אלה רק רוצה לנצח ולהיות צודק.
יכולת הלמידה שלך נובעת במידה קיצונית בפתיחות המחשבה או בסגירת המחשבה.
וכשאתה נמצא במצב של "יהירות"
אתה לא מאפשר לעצמך לדעת כי אתה חושב שאתה כבר יודע הכול. אפילו אם זה סותר או נוגד דברים שאתה כבר יודע, זה לא הופך את זה ללא נכון, והאדם מלא פעמים בוחר להישאר בבורות כי הידע נוגד וסותר את מה שהוא כבר שמע בעבר, וזה לא מסתדר לו ולהיגיון שלו.
מה שאני אומר זה שאתה לא נמצא במצב שמאפשר לך ללמוד באמת, כי יכולת למידה נמוכה נובעת מיהירות, ספקנות מקובעת ונוקשה מראש. אז חבל לאדם הרוצה ללמד חבל על המאמץ.
שמוליק הקיפוד היקר,
לא אנסה להוכיח לך דבר.
זה ממש לא כך.
מי שמדבר מתוך יהירות, לא מחפש לדעת אלה רק רוצה לנצח ולהיות צודק.
יכולת הלמידה שלך נובעת במידה קיצונית בפתיחות המחשבה או בסגירת המחשבה.
וכשאתה נמצא במצב של "יהירות"
אתה לא מאפשר לעצמך לדעת כי אתה חושב שאתה כבר יודע הכול. אפילו אם זה סותר או נוגד דברים שאתה כבר יודע, זה לא הופך את זה ללא נכון, והאדם מלא פעמים בוחר להישאר בבורות כי הידע נוגד וסותר את מה שהוא כבר שמע בעבר, וזה לא מסתדר לו ולהיגיון שלו.
מה שאני אומר זה שאתה לא נמצא במצב שמאפשר לך ללמוד באמת, כי יכולת למידה נמוכה נובעת מיהירות, ספקנות מקובעת ונוקשה מראש. אז חבל לאדם הרוצה ללמד חבל על המאמץ.
איך אני יכולה לדעת מה המזל ירח שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
תאריך + שנה + שעת לידה + עיר לידה :)
תאריך + שנה + שעת לידה + עיר לידה :)
כן אבל איך אני מחשבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אחשב לך תגידי לי
אחשב לך תגידי לי
6.4.2009 19:04 תל אביב
אנונימית
שואל השאלה:
אם הבנתי נכון שהחודש שלך זה 6 והיום 4
שמש- תאומים.
ירח- עקרב.
מיקום לא פשוט בכלל.
זה הופך אותך לרגישה ברמות.
לא מובנת מובנת בכלל, אבל את קוראת אנשים ממש טוב, יודעת מה הכוונות האמיתיות שלהם. הביטחון שלך זה משהו שמאוד חשוב לך, אז יכול להיות שתחבלי לעצמך ביחסים. תימנעי מלחשוף את עצמך. כי יש לך טראומות ופגעו בך..
את לא רוצה להיפגע.
את נאמנה בטירוף למי שאת אוהבת
מכ שחשוב לך זה חיבור עמוק עמוק עם בן זוג.
את לא אוהבת את מה ששטחי..
כל זה ברמה השטחית
זה לא להיכנס לעומק של הדברים.
את גם ממש צעירה 2009, יכול להיות שאת לא מזדהה עם הכול בכלל ואת יותר מזדהה עם התאומים שבך.
ואת גם מזל קשת באופק, מה שגורם לאנשים לראות אותך כאישה פתוחה, כיפית, זורמת צוחקת קולנית. ואולי את לא בגלל העקרב
אם הבנתי נכון שהחודש שלך זה 6 והיום 4
שמש- תאומים.
ירח- עקרב.
מיקום לא פשוט בכלל.
זה הופך אותך לרגישה ברמות.
לא מובנת מובנת בכלל, אבל את קוראת אנשים ממש טוב, יודעת מה הכוונות האמיתיות שלהם. הביטחון שלך זה משהו שמאוד חשוב לך, אז יכול להיות שתחבלי לעצמך ביחסים. תימנעי מלחשוף את עצמך. כי יש לך טראומות ופגעו בך..
את לא רוצה להיפגע.
את נאמנה בטירוף למי שאת אוהבת
מכ שחשוב לך זה חיבור עמוק עמוק עם בן זוג.
את לא אוהבת את מה ששטחי..
כל זה ברמה השטחית
זה לא להיכנס לעומק של הדברים.
את גם ממש צעירה 2009, יכול להיות שאת לא מזדהה עם הכול בכלל ואת יותר מזדהה עם התאומים שבך.
ואת גם מזל קשת באופק, מה שגורם לאנשים לראות אותך כאישה פתוחה, כיפית, זורמת צוחקת קולנית. ואולי את לא בגלל העקרב
איך יודעים לחשב לפי מזל השמש מה מזל הירח?
אנונימית
שואל השאלה
לפני שאתה מנסה להתאים את החיים שלך לשעה שבה נולדת תנסה להוכיח עקרונית אסטרולוגיה בעצם לא תנסה להוכיח שמה שכתוב נכון (התסכלו בכוכבים ואמרו שזה אומר ככה וככה אבל מאיפה הם הבינו שזה שכוכב נמצא פה זה אומר א ולא ב) אחרי זה תנסה להוכיח עקרונית אסטרולוגיה. ואגב כמעט לכל הוכחה שתביא יש הוכחת נגד
לפני שאתה מנסה להתאים את החיים שלך לשעה שבה נולדת תנסה להוכיח עקרונית אסטרולוגיה בעצם לא תנסה להוכיח שמה שכתוב נכון (התסכלו בכוכבים ואמרו שזה אומר ככה וככה אבל מאיפה הם הבינו שזה שכוכב נמצא פה זה אומר א ולא ב) אחרי זה תנסה להוכיח עקרונית אסטרולוגיה. ואגב כמעט לכל הוכחה שתביא יש הוכחת נגד
אני 26/10 10:00 נהריה מה אני
חחח אני נולדתי בשישי באפריל ה6 זה היום וה4 זה החודש...
אנונימית
אם אתה כבר מביא נתונים לפחות תדייק, מה שהביאו לאסטרולוג לא היה התאריך של היטלר, זה היה של קניבל כלשהו שאשם ברצח ילדים, אנשים מתבלבלים בינו לבין היטלר. וזאת הייתה אסטרולוגית, לא אסטרולוג...ואני לא חושבת שהיא היתה כל כך מפורסמת, אחרת הייתי שומעת עליה. רוב הסיכויים שהיא הייתה אסטרולוגית מקומית של איזור נידח שאף אחד לא שמע עליו, או אחת מתוך אלפים בעיר גדולה. אז בגלל שאסטרולוגית אחת טעתה נכליל את כולם? ^
אגב לא כל מי שקורא לעצמו אסטרולוג הוא באמת כזה, יש הרבה שרלטנים בתחום.
אגב לא כל מי שקורא לעצמו אסטרולוג הוא באמת כזה, יש הרבה שרלטנים בתחום.
אנונימית
אני יודעת שאני מזל שמש - אריה
אופק -עקרב
מזל ירח - דלי
אופק -עקרב
מזל ירח - דלי
האסטרולוגיה של היום חסרה הרבה מהידע שהיה לה פעם בתקופה הרומית, אין לה עוד תחום חיזוי ורוב האסטרולוגים היום איבדו את הידע הנדיר הזה, הוא עתיק ונכחד. מי שמתיימר לומר לך שהוא מסוגל לחזות על פי הכוכבים שרלטן וחבל שזו הדעה הנפוצה היום על אסטרולוגיה... דעה שגויה לצערי. כיום האסטרולוגיה מתמקדת בקריאת אופי וניתוח פוטנציאל אישי, לא בתחזיות, קל וחומר לא במדע הגרלות וההימורים... אז זה פחות רלוונטי היום וספק אם זה אפשרי.
אנונימית
אני מזל אריה שמש
אריה אופק
גדי ירח
אריה אופק
גדי ירח
אנונימית
אבל מה עם שעות לידה? בתים? צריך לראות את כל המכלול בשביל לנתח לאנשים את האופי ירח אופק ושמש זה שטחי מדי
אנונימי
אני לא בא מנקודת מבט של יהירות להפך אני בא עם מחשבה שלא משנה כמה משהו אבסורדי יכול להיות שהוא נכון רק צריך להוכיח אפילו לא צריך להוכיח פשוט צריך לראות שזה עובד (שאסטרולוג יחסה עתיד למישהו ובדיוק אותו עתיד יקרה מה שבפועל קרה זה שבאו לאסטרולוג די מפורסם ונתנו לו את התאריך של הי*לר והוא אמר שהוא טוב עם ילדים ושהוא אדם נחמד.....)קיצר אני בא ממקום שאתה רק צריך להראות את זה עובד כמה פעמים ואני אאמין לגמרי
תודה על התיקון פשוט קראתי על זה די מזמן אז לא זכרתי בנוגע למה שכתבת על ההכללה: כשמדברים על דברים שניתן לחשב/מדע החישובים צריכים לדייק לא יכול להיות שפרוםסור במתמטיקה לא ידע לחשב לך שטח של עיגול בהינתן הקוטר ולכן לא יכול להיות שאסטרולג/אסטרולוגית מומחית יטעו במשהו כשנותנים להם תאריך לידה מדויק. אם הם יצליחו לחזות שאם מישהו שנולד בתאריך הזה הזה והזה בעיר הזאת הזאת והזאת יזכה בלוטו אם הוא ישלח אחד בתאריך הזה הזה והזה ויגידו גם בכמה אני אאמין בזה ישר
יש גם עלייה
באותו הנושא: