6 תשובות
כן אם יש לך את אמורה לראות עין כזאת בלמעלה של העמוד שלך
יש לך את העין?
יש אפשרות להפעיל את זה או לכבות את זה ואם אין לך גם את האפשרות הזאת גם אז זה פשוט שטיקטןק לא התעדכן לך
כנל
גם לי אין זה לא התעדכן לי
שואל השאלה:
אין לי את העין לא התעדכן לי כלום
אין לי את העין לא התעדכן לי כלום
אנונימית
באותו הנושא: