3 תשובות
תפסיקי לחקות אותה
תגידי לה שאתן מתנהגות דומה ושאת לא מחקה אף אחד את עצמך לא כזה מסובך
עיזבי אתזה אמא שלי חושבת שאני מחקה את אחיםהשלי הגדולים אז היא חושבת שכל דברשאני עושה זה בגללם נגיד העיפו אותי מהבצפר אז זה בגלל שניסיתי לחקות אותם .
עיזבי אתזה אל תקשיבי להם הם סתם מעצבנים
אנונימית