6 תשובות
לפתוח עוד קלאוז של אנשים שבא לך שהיו שם
הם לא חייבים לך כלום.
זו בחירה שלך אם את רוצה אם הם יהיו שם או לא.
פשוט תוציאי אותם לא חושב שיהיה אכפת להם ולא אמור להיות אכפת לך
איך הם ידעו שהם לא בקלוז? וגם אם הם יגידו פשוט תתעלמי ותשני נושא- את לא חייבת להם כלום
פשוט תוציאי אותם, או שתפתחי עמוד לחברים קרובים ושהם לא יהיו שם (לפחות לא בקלאוז)
תוציא.י!!!!