6 תשובות
נראלי שכן
אפשר לצאת באמצע שירות לאומי?
לא זה לא ייחשב לך לשנת שירות.. מבחינת המדינה זכאות למענק זה מי ששירת שנה
אפשר לצאת.
אבל לא תהיה זכאית לשום הטבות/מענק
ממליצה לך לבדוק את זה עם הרכז/ת השירות שלך.
היה לך איזשהו אישור לצאת באמצע? כי חברה שלי יצאה בערך חודשיים לפני סיום השירות (היינו בנות שירות בתחילת הקורונה והיא גרה בחו"ל, רצו לסגור את השמיים) ואמרו שהשירות לא ייחשב לה. רק לאחר מלחמות של הרכזת נתנו לה שירות מלא ורק ככה קיבלה את כל המענקים לאחר מכן.