10 תשובות
הריאליטי בישראל מכור ומגעיל
כי הריאליטים זה פח.
הריאליטי היחיד שאני רוצה להשתתף בו זה הקרדשיאנס.
הריאליטי היחיד שאני רוצה להשתתף בו זה הקרדשיאנס.
האח הגדול
ניראה מעניין
ניראה מעניין
האח הגדול, יש שם ים ריבים מטומטמים
ואני אוהב להתווכח
ואני אוהב להתווכח
הכל זה מושחת ומכור.
אז לא בטוחה שהייתי רוצה להשתתף. אבל אולי בהכל הולך
אז לא בטוחה שהייתי רוצה להשתתף. אבל אולי בהכל הולך
אף אחד, לא רוצה להתפרסם
רוצה שקט
רוצה שקט
גוט טאלנט כי אני יכול לתרום שם המון מהכישורים שלי
נינג'ה ישראל/ הכרישים
כי אלו התוכניות ריאליטי הישראליות הכי טובות בפער כל השאר סתם פח.
כי אלו התוכניות ריאליטי הישראליות הכי טובות בפער כל השאר סתם פח.
אקס פקטור או משחקי השף אבל אני קודם צריכה לשיר נכון או לדעת לבשל ברמה
מאסטר שף/משחקי השף/נינג'ה
זה כולל את התחומי עיניין שלי אז נטו בגלל זה
הריאלטי בישראל לא ריאלי בשיט, אירוני..
זה כולל את התחומי עיניין שלי אז נטו בגלל זה
הריאלטי בישראל לא ריאלי בשיט, אירוני..