12 תשובות
צודקת
כןכןכןכן
האגו עלה להם למוח איכס
כי יש להם זין ענק
זה מגניב וכיף. אני מתנשא כי אני פשוט טוב.
מסכימה
אנשים שמתנשאים מצחיקים אותי
שואל השאלה:
נכון, כי הם מביכים
זה דפוק כי יש להם סטיפס ואי אפשר להיות מתנשא אם יש לך סטיפס
שמעקסית צודקת, רובנו פה בושה לחברה הישראלית
שמעקסית למה? אני מתנשא ויש לי סטיפס מה הבעיה?
כי כולם כאן חסרי חיים וחיי חברה אל תשחקו אותה