20 תשובות
אה לא יודעת צריך איזה 10 טיפולים בערך
ועושים מרווח כל פעם שונה בין טיפול לטיפול אז לא יודעת
אני התחלתי לפני איזה שנה ואני טיפול שביעי
שואל השאלה:
ועדיין לא סיימת את ה10 טיפולים?
אני גם כבר שנה בערך בטיפולים ואני לא זוכרת כמה טיפולים אני ועדיין צומח לי אומנם לאט יותר אבל צומח
אני עושה טיפול כל איזה חודשיים רק כי כבר לא צומח כלכך
שואל השאלה:
כמה לאט בערך?^ ^
זה שווה את כל הכסף בכלל?
ברור שזה שווה את הכסף
אמא שלי חוסכת שאני ואחותי נעשה ומצאנו בזיל הזול 3900 שקל כל הגוף
אני אעשה הכל בשביל שלא יצמח לי שיערות זה כבר שיגע את רבי באמת זה כזה מעצבן וזה גורם לי לעצבים בגוף
שואל השאלה:
^ ואת מרוצה? כבר בקושי צומח לך? ואם כן כל כמה זמן את מגלחת?
אמ אני לא הלכתי כבר חודשיים אז התחיל לגדול לי עוד פעם מהר אז בערך אחרי שאני מגלחת שחי צומח לי אחרי שלושה ימים כזה אבל זה רק בגלל שדילגתי על טיפול. בכללי זה לוקח איזה שבוע- שבוע וחצי ואני שמעתי שעל רגליים זה ישר מתחיל לדלל אחרי הטיפול הראשון וזה ממש פקטיבי וטוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה! עזרתן לי נורא :))
אני ראיתי תוצאות עוד מהראשון, צומח לך שיער מאוד לאט ואת יכולה פשוט לתלוש אותו מבלי להרגיש כלום
וכל הטיפולים זה שנה, שנה וקצת כי בדכ עושים טיפול כל חודש וחצי- חודשיים אז זה תלוי
ואם התכוונת לטיפול אחד כמה זמן הוא לוקח אז זה תלוי איפה את עושה ובכמה אזורים
אני כבר בגיל 14 נראלי התחלתי ועשיתי את כל הגוף וכל טיפול לקח שעה וחצי כזה
שואל השאלה:
^ אני בת 15 ולא בטוחה שאם אני אעשה למטה זה יחזיק.. יש כאלה שאומרים שרק אחרי גיל 16 מומלץ לעשות ויש כאלה שאומרים ששלוש שנים אחרי המחזור (מה שכבר עברתי) השאלה שלי היא אפ עשית למטה בגיל 14 ואם זה באמת עבד או שצמח אותו דבר
^ זה לא אמור לצמוח ואם צומח ממש ממש קצת וגם זה לא אמור להיות
לפי מה שמי שעשיתי אצלה אמרה לי עד שאני לא מביאה ילדים ומתפתחים עוד הורמונים לא אמור לצמוח לי, ואחרי שאני מביאה וצומח צריך לבוא לחדש
^^ לא שמעתי על מאיזה גיל מומלץ, שמעתי רק על המחזור וגם קיבלתי אחרי שעשיתי אבל ממש קצת לפני
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה!!
^ בכיף❤
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
כאילו כמה זמן (בחודשים/ימים/שנים) לוקח לסיים את הטיפול לגמרי, שאין שיערות יותר
תוצאות (לפחות אני) רואה אחרי 2-3 טיפולים.
ולוקח לי אישית בערך איזה 10 דקות אפילו פחות אבל אני עושה רק פאות ובית שחי אז זה צ'יק צ'אק
אנונימית
אני ראיתי אחרי הראשון
ואת השאלה הראשונה לא הבנתי