5 תשובות
בתור ילדת סנטר: יש סוגים יש אימו יש קוואי ויש אגירל ויש שילובים אני אסביר בקצרה
כולם בסנטר
קוואי זה ילדים שרואים אנימה אוהבין שירים בייפנית אוהבים ורוד אוהבים דברים חמודים
אימו זה שחור אדום יותר זה רוק כבד בדרך כלל גם אנימה או סדרות מוות וכאלה הרבהה צמידי גומיי אייליינר אודם שחור וזה
ואגיירל זה שליוב של אימו וקוואי זה ורוד שחור ומלא שרשראות לבבות וכאלהה
כולם בסנטר
קוואי זה ילדים שרואים אנימה אוהבין שירים בייפנית אוהבים ורוד אוהבים דברים חמודים
אימו זה שחור אדום יותר זה רוק כבד בדרך כלל גם אנימה או סדרות מוות וכאלה הרבהה צמידי גומיי אייליינר אודם שחור וזה
ואגיירל זה שליוב של אימו וקוואי זה ורוד שחור ומלא שרשראות לבבות וכאלהה
אני יכולה להסביר עןד על מה שאתה רוצה
ילדים שהולכים לסנטר.
כל השאר סתם אוסף סטיגמות מטומטמות
כל השאר סתם אוסף סטיגמות מטומטמות
הנה
ילדים שכל היום בדיזינגוף סנטר