6 תשובות
4 לחלק ל1
שואל השאלה:
אבל זה יוצא מינוס
אבל זה יוצא מינוס
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יכולים להראות דרך? אני לא מבינה איך זה יוצא מינוס
אתם יכולים להראות דרך? אני לא מבינה איך זה יוצא מינוס
אנונימית
שואל השאלה:
את זה אני יודעת ... אבל מאיפה צץ המינוס
את זה אני יודעת ... אבל מאיפה צץ המינוס
אנונימית
יש את הנוסחה של f(x)/g(x)'=(f'(x)g(x)-g'(x)f(x))/g(x)^2
אם תציבי שם תראי
אפשר גם להפוך את זה ל 4x^-1 כי אחד חלקיי איקס זה איקס בחזקת מינוס אחד ואם גוזרים יוצא -4x^-2 שזה -4/x^2
אם תציבי שם תראי
אפשר גם להפוך את זה ל 4x^-1 כי אחד חלקיי איקס זה איקס בחזקת מינוס אחד ואם גוזרים יוצא -4x^-2 שזה -4/x^2
שואל השאלה:
וואי צודקים איזו גזורה אני אבל אני חולה אז יש לי פריבילגיות תודה ממש לכם !!
וואי צודקים איזו גזורה אני אבל אני חולה אז יש לי פריבילגיות תודה ממש לכם !!
אנונימית
באותו הנושא: