2 תשובות
אני הייתי... זה תלוי לאיזה פנימיה את הולכת בדרך כלל זה בית ספר עם מגורים את פשוט ישנה שם ובערב לפעמיים יש פעילויות שעושים...
אנונימית
יש לי הרבה חברות בפנימייה וזה סבבה חוצמזה שיש כללים
באותו הנושא: