5 תשובות
אף אחד לא חושב ככה-
אין להם נאמנות, אין להם את זה.. הם גם לא אנשים שאוהבים לכבד, לא את עצמם לא את הבני זוג לא את הילדים כשיש לא את ההורים והמשפחות אין להם כבוד לאף אחד גם לא כלפי המאהב/ת.
מכל כך הרבה סיבות. יכולות להיות בעיות במערכת היחסים שלהם, הם יכולים להיות במתח נפשי או במצב מנטלי רע, ויש אנשים שפשוט קשה להם להתחייב. מה שכן, שום דבר ממה שציינתי לא מצדיק בגידה.
יש כאלה שגם אוהבים את האסור
לא מרוצים, נפשית, פיזית
סתם רוצים לשחק משחק מלוכלך