11 תשובות
יש לך הפרעות אכילה??
את לא מרגישה טוב? או שסתם יש לך הקאות? תנסי אולי לאכול משהו קטן ולא כבד ולאט לאט, לפחות שתאכלי משהו.
אנונימית
שואל השאלה:
לא מה הקשר^^
אנונימית
קשור זה מוזר שאת מקיעה
שואל השאלה:
לא אני פשוט מרגישה מזעזע ומהבוקר אני לא מפסיקה להקיא
אנונימית
תנסי לאכול או ללכת לרופא לבדוק
^^^ אולי אל תעני על דברים שאת לא מבינה בהם? את אפילו לא יודעת לכתוב מקיאה. שואלת השאלה תנסי אולי לדבר עם אמא שלך? לראות אולי יש לה איך לעזור לך?
אנונימית
אני יעשה מה שאני רוצה
אני יודעת לכתוב
קודם תלמדי לכתוב ואז תדברי איתי
אנונימית
תאכלי משהו קטן ואז זה יפתח לך את התאבון זה קורה לי המון