9 תשובות
שאני לא אוהבת אותו. ואני כן:<
אני משקרת מלא שאני לא זוכרת כבר..
אנונימי
שאני לא אוהבת אותו...:<
שחרטתי על עצמי..
מסתבר ממש דאגו לי בזמן שצחקתי אליהם: (
אנונימית
אמרתי למישהו שאני לא אוהבת אותו, זה היה שקר.
חח מיזאת האנונימית כאן שמשקרת מלא ולא זוכרת? שתשלח לי בפרטי בבקשה
אני בסדר.
אני שונא אותך (אני עדיין מצטער על המשפט הזה): (
שיקרתי לחברות שכשהייתי בח''ול ראיתי את מיילי סיירוס ודיברתי איתה
חחללחחחלחחח הייתי קטנה
אנונימית