4 תשובות
נקווה שלא
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
מקווה שלא !!!!
כרגע בכנסת היחס הוא 60:60 ובליכוד עושים מאמצים להביא עוד עריק כדי שהיחסים יהיו 61:59 וברוב כזה מפזרים את הכנסת.
ואז יהיו בחירות וכןכן ביבי יכול לחזור.
אבל רק הזמן יגיד והלוואי שיחזור.