4 תשובות
נקווה שלא
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
מקווה שלא !!!!
כרגע בכנסת היחס הוא 60:60 ובליכוד עושים מאמצים להביא עוד עריק כדי שהיחסים יהיו 61:59 וברוב כזה מפזרים את הכנסת.
ואז יהיו בחירות וכןכן ביבי יכול לחזור.
אבל רק הזמן יגיד והלוואי שיחזור.
ואז יהיו בחירות וכןכן ביבי יכול לחזור.
אבל רק הזמן יגיד והלוואי שיחזור.
באותו הנושא: