3 תשובות
נשמע שהיא מנסה לעצבן אותך כשהיא נמרחת עליו .. סוג של מנסה להגיד לך הוא שלי אין לך מה לנסות .. אני מציעה לך לנסות להתרחק לא להכנס בינהם .. היא חברה שלך וזה יותר חשוב עוד מעט ההתאהבות תעבור לך שמרי מרחק מימנו וגם מימנה כי לא נראלי שתסתדרו עכשיו .. ולפי דעתי רק מימה שאני יודעת הפכים יותר מסתדרים מאנשים אותו דבר במיוחד בזוגיות . תנסי לעשות דברים שיעסיקו אותך תדאגי לעצמך שימי את עצמך במקום הראשון ואני בטוחה שעוד יבוא הבן אדם הנכון בשבילך. לא שאמרתי שאין לך סיכוי איתו לכי תדעי אולי גם איתו יכול לקרות משהו החיים מפתיעים . אבל אל תבני עליו כל כך שלא תתאכזבי
דבר ראשון אל תהרסי להם , נכון שאת מאוהבת בו. אבל את לא צריכה להרוס לה בשביל זה.
את בעצמך אמרת שהם לא כל כך מתאימים , אם זה נכון הם לא ישארו ככה לנצח.
את בעצמך אמרת שהם לא כל כך מתאימים , אם זה נכון הם לא ישארו ככה לנצח.
אם את אומרת שהם לא מתאימים
פשוט תחכי זה עניין של זמן
אל תהרסי להם
פשוט תחכי זה עניין של זמן
אל תהרסי להם
באותו הנושא: