8 תשובות
כן איכס
כן זה בגלל הקיץ
כןן
כן שונאת אותם
רבתי עם אחד עכשיו
כן אפילו נכנס לי אחד לאוטו בזמן נהיגה
לא היה כיף במיוחד
האלה שנראים כמו עכבישים גדולים? כן
קיץ ראשון שאני זוכר שהם באים זה מוזר
לא ונקווה שישאר כך